Programarea:
Va rugam sa nu lasati pe ultima clipa acest detaliu important, si sa incercati sa faceti programarea cu cateva zile inainte.
 
Sosirea:
Pentru bunul mers al activitatilor noastre, si pentru satisfacerea tuturor clientilor, apreciem foarte mult punctualitatea. Cu regret, insa, in cazul unor intarzieri vom fi obligati sa scurtam tratamentul sau sa va reprogramam.
 
Anularea programarii:
Am aprecia ca anularea unei programari sa fie facuta cu cel putin 24 de ore inainte.
 
Telefoanele mobile:
Din respect pentru restul clientilor dar si pentru tehnicienii Chocolat, va rugam ca in incinta Chocolat sa comutati soneria telefoanelor mobile pe un mod cat mai discret, iar convorbirile telefonice sa fie, de asemenea, cat mai personale.
 
Obiecte pierdute:
Va rugam ca obiectele de valoare sa fie purtate cu dumneavoastra in cabinete sau incredintate Receptiei Chocolat. Altfel, nu suntem raspunzatori pentru pierderea obiectelor personale lasate nesupravegheate.
 
Probleme medicale:
Daca aveti probleme medicale, va rugam sa le comunicati tehnicienilor Chocolat care va vor efectua serviciile.
 
Igiena:
Este posibil ca vizita la salonul Chocolat sa va surprinda dupa o zi incarcata astfel incat sa fie necesar sa efectuati un dus inainte de a incepe serviciile programate. Daca va aflati in aceasta situatie, luati-va in calcul un interval de minim 15 minute inainte de programare si comunicati acest lucru Receptiei Chocolat cu minim o ora inainte (in masura in care este posibil). Chocolat Salon va va pune la dispozitiei tot ceea ce este necesar.
 
Comunicare:
Dorinta noastra este ca prin serviciile pe care le oferim sa ajungeti la rezultatele dorite. Pentru aceasta este nevoie de comunicare clara intre dumneavoastra si personalul care va deserveste. Va rugam sa va exprimati clar cerintele legate de servicii si sa solicitati toate detaliile legate de acestea.
 
                                                                                            Relaxare placuta! 
 
(*)Aceste cerinte sunt in mare parte cuprinse intr-un set de norme ce alcatuiesc un “cod de conduita” elaborat de catre SPA Association si Resort Hotel Association